Data
25 de April de 2016

TRAM d’Alacant va atendre 531 reclamacions dels seus usuaris el passat any

L’explotació de FGV va tramitar 52 queixes per cada milió de viatgers

Funcionament del servici, el peatge i les instal·lacions i material mòbil centra la majoria dels expedients

La Línia 3 és la que més escrits ha provocat (147), el 27,68 per cent del total
 

TRAM Metropolità d’Alacant va atendre el passat any 531 reclamacions dels usuaris, la qual cosa suposa 52 notificacions per cada milió de viatgers. Per apartats, les qüestions relatives al funcionament del servici (180) lideren el rànquing, seguit de peatge (92), instal·lacions i material mòbil (63), sistema tarifari (58) i agents de FGV (54).
 
El primer apartat, el de funcionament del servici, fa referència, principalment, a aglomeracions durant les festes de Fogueres i els mesos d’estiu, en especial en la Línia 3. A més, se sol·licita que en els mesos de setembre i octubre circulen els tramvies en doble composició com ocorre al juliol i agost.
 
Així mateix, este capítol integra les reclamacions pels trens suprimits el passat any per sobres, els retards per les obres que s’estan executant en la Línia 9 i el transbord en l’estació de Marq-Castillo entre les Línies 2 i 3.
 
Precisament, per línies, la Línia 3 (Luceros-El Campello), amb 147 reclamacions, lidera el nombre de queixes globals dels clients, la qual cosa significa el 27,68 per cent del total, seguida de la Línia 1 (Luceros-Benidorm), amb 133 i un pes específic del 25,05 per cent; la Línia 9 (Benidorm-Dénia), amb 123 i un 23,16 per cent; la Línia 2 (Luceros-Sant Vicent del Raspeig), amb 91 i un 17,14 per cent i, finalment; la Línia 4 (Luceros-Plaza de La Corunya), amb 37 i un 6,97 per cent.
 
Per mesos, juny és el que més escrits ha provocat, seguit d’agost, juliol, setembre i octubre. Al contrari, els que menys escrits han rebut són els de març, gener, febrer, novembre i desembre.

Notícies relacionades

23 - 02 - 2025

Els nous intercanviadors metro-autobús de València-Sud, Safranar i Jesús superen els 104.000 viatgers en els primers dies de funcionament

La noves connexions intermodals van entrar en servici dimarts passat 18 de febrer, al mateix temps que la xarxa de...
02 - 03 - 2025

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 300.000 visites presencials en 2024

L'oficina de Xàtiva va acumular 128.634 consultes personalitzades l'any passat, el 41,26 % del total Setembre, gener i octubre van...
29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...