Data
29 de March de 2019

TRAM d’Alacant recupera el 30 de març els horaris habituals de les Línies 1, 3 i 4 després dels treballs de manteniment entre Marq-Castillo i Sangueta 

La conclusió de les obres permet que es normalitzen les freqüències de pas entre Luceros i Benidorm, El Campello i Platja de Sant Joan  

La Línia 2 que enllaça amb Sant Vicent del Raspeig i la Línia 9 que unix Benidorm i Dénia han mantingut els horaris habituals  

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recuperarà el dissabte dia 30 de març els horaris habituals de pas de les Línies 1, 3, i 4 del TRAM d’Alacant després de la conclusió dels treballs de manteniment que s’han executat en el tram comprés entre Marq-Castillo i Sangueta.

Esta intervenció ha obligat a limitar el pas de trens i tramvies des de l’estació de Marq-Castillo a la parada de La Isleta, mentres s’efectuaven les modificacions tècniques necessàries. La circulació s’ha realitzat per una única via, mentres es treballava en l’altra, quedant reduïda la capacitat de pas per la zona afectada de les esmentades Línies 1, 3 i 4.
 
Esta modificació del servei ha afectat els horaris d’estes línies, de manera que els usuaris de Línies 1 (Luceros-Benidorm) i 3 (Luceros-El Campello) han disposat de dos trens a l’hora, amb l’excepció que aquells clients que viatgen més enllà de l’estació d’El Campello, han degut efectuar transbord en esta parada en la mitat dels casos. En Línia 4 (Luceros-Plaza de la Corunya) els tramvies han circulat cada hora.
 
La Línia 2 (Luceros-Sant Vicent del Raspeig) ha mantingut el servei habitual, igual que la Línia 9, que uneix Benidorm-Dénia, no s’ha vist afectada per estes modificacions.
 
FGV ha sol·licitat a l’empresa d’autobusos L’Alcoyana el reforç de la seua línia 21, per a complementar el servei en Línia 3, entre Luceros i El Campello. També, s’ha contactat amb l’Ajuntament d’Alacant per a reforçar les Línies 9 i 22 d’autobús per a fer front a la reducció del servei que s’ha produït estos dies en la Línia 4 (Luceros-Plaza de La Corunya).
 
Els usuaris poden obtindre més informació en el telèfon d’informació d’Atenció al Client (900 72 04 72), així com en la pàgina web www.tramalicante.es

Notícies relacionades

23 - 02 - 2025

Els nous intercanviadors metro-autobús de València-Sud, Safranar i Jesús superen els 104.000 viatgers en els primers dies de funcionament

La noves connexions intermodals van entrar en servici dimarts passat 18 de febrer, al mateix temps que la xarxa de...
02 - 03 - 2025

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 300.000 visites presencials en 2024

L'oficina de Xàtiva va acumular 128.634 consultes personalitzades l'any passat, el 41,26 % del total Setembre, gener i octubre van...
29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...