Data
01 de December de 2017

Metrovalencia tanca temporalment el Centre d’Atenció al Client de Colón per obres de millora

Els usuaris poden dirigir-se a l’oficina de Xàtiva, la més pròxima, en els altres quatre existents en la xarxa o en els set Punts del Client
 
FGV espera concloure les obres al desembre per a reobrir l’oficina abans de fi d’any

El Centre d’Atenció al Client de l’estació de Colón de Metrovalencia romandrà tancat temporalment a partir del dilluns 4 de desembre per a poder realitzar les obres de millora que té previst realitzar FGV en estes dependències. Els treballs duraran unes quantes setmanes, per la qual cosa s’espera poder obrir novament les oficines a finals d’any
 
Mentrestant, els clients poden desplaçar-se al Centre d’Atenció al Client de Xàtiva, el més pròxim, per a realitzar les gestions habituals que FGV oferix en les seues oficines d’informació, com són les relatives a horaris, títols i tarifes, gestió de targetes personalitzades de FGV o integrades amb altres operadors, la formalització de reclamacions i suggeriments, la gestió i cobrament de suplements, el depòsit i arreplega d’objectes perduts, sol·licituds d’arrelament, factures i justificants de pagament de títols de transport, justificants de viatges realitzats amb targetes sense contacte (TSC), declaració de sinistre amb danys personals a usuaris, etcètera.
 
Metrovalencia disposa actualment d’una xarxa de sis Centres d’Atenció al Client (Xàtiva, Colón, Aeroport, Túria, Benimaclet i en la Universitat Politècnica), des de les quals es realitzen aproximadament 400.000 gestions i consultes a l’any, més els Punts del Client en les taquilles de les estacions de les distintes Línies, concretament en Àngel Guimerà, Torrent Avinguda, Empalme, Alboraya Palmaret, Amistat-Casa de Salud, Mislata i Marítim-Serrería, en els que també poden realitzar-se les dites gestions.
 

Notícies relacionades

23 - 02 - 2025

Els nous intercanviadors metro-autobús de València-Sud, Safranar i Jesús superen els 104.000 viatgers en els primers dies de funcionament

La noves connexions intermodals van entrar en servici dimarts passat 18 de febrer, al mateix temps que la xarxa de...
02 - 03 - 2025

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 300.000 visites presencials en 2024

L'oficina de Xàtiva va acumular 128.634 consultes personalitzades l'any passat, el 41,26 % del total Setembre, gener i octubre van...
29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...