Data
26 de July de 2017

Metrovalencia oferirà els dies 27, 29 i 30 de juliol servicis mínims del 70% durant les aturades parcials convocades en les línies del tramvia

Les alteracions del servici afecta la circulació de les línies 4, 6 i 8 en distintes franges horàries d’aquests pròxims dies

Els interessats poden consultar els horaris en www.metrovalencia.es, telèfon gratuït 900 46 10 46 i xarxes socials

Metrovalencia oferirà uns servicis mínims del 70% durant les aturades parcials convocades els dies 27, 29 i 30 del present mes de juliol en les línies 4, 6 i 8 del tramvia.

Les aturades anunciades es portaran a efecte el dijous 27 de juliol en la franja horària compresa entre les 10:15 a 12:15 hores i de 18:45 a 20:45 hores; el dissabte de 29 de juliol afecten de 11:00 a 13:00 hores i de 19:30 a 21:30 hores; i el diumenge 30 de juliol de de 10:30 a 12:30 hores i de 19:00 a 21:00 hores.

Davant de la convocatòria de sobra convocada per les distintes representacions sindicals de FGV a València, la Direcció General de Treball ha dictaminat, com a servicis essencials mínims, que es realitzen el 70% de les circulacions ordinàries regulars dels tramvies durant les aturades.

FGV lamenta les molèsties que puguen ocasionar aquestes mesures, derivades de les aturades convocades pels sindicats i recomana als interessats a consultar els horaris de pas previstos.

Els horaris d’aquests servicis estan a disposició dels usuaris en les instal·lacions i estacions de Metrovalencia, en el telèfon gratuït d’atenció al client 900 46 10 46 i en la web www.metrovalencia.es, a més de poder establir comunicació a través de les xarxes socials de facebook (facebook.com/metrovalencia.fgv) i twitter (@metrovalencia).

 

Notícies relacionades

23 - 02 - 2025

Els nous intercanviadors metro-autobús de València-Sud, Safranar i Jesús superen els 104.000 viatgers en els primers dies de funcionament

La noves connexions intermodals van entrar en servici dimarts passat 18 de febrer, al mateix temps que la xarxa de...
02 - 03 - 2025

Els Espais i el Centre d’Atenció al Client de Metrovalencia van atendre més de 300.000 visites presencials en 2024

L'oficina de Xàtiva va acumular 128.634 consultes personalitzades l'any passat, el 41,26 % del total Setembre, gener i octubre van...
29 - 12 - 2024

Metrovalencia oferirà servici especial durant Nit de cap d’any

El conseller Vicente Martínez Mus ha assenyalat que “per primera vegada s'oferirà un dispositiu especial a València i Alacant per...