Data
23 de November de 2023

Metrovalencia ofereix servicis especials de tramvia a Fira València per a acudir al certamen 2 Rodes

  • Del 24 al 26 se celebra el Saló de la Moto i de la Bici en el recinte firal
  • La freqüència de pas serà de 20 minutos el divendres i entre 30 i 40 minuts el cap de setmana

Metrovalencia posa en funcionament diferents servicis especials en la Línia 4 de tramvia de Metrovalencia fins a Fira València, amb l’objectiu de facilitar l’accés a les persones que acudisquen al certamen de 2 Rodes, el Saló de la Moto i de la Bici de València.

Durant la celebració de l’esdeveniment, el servici de tramvia circularà entre la parada de Doctor Lluch i la de Fira i viceversa, amb una freqüència de pas de 20 minutos el divendres i entre 30 i 40 minuts el cap de setmana, entre les 6 i les 22 hores la jornada laborable i les 6.00 i les 23 hores el dissabte i diumenge.

El divendres 24, el primer tramvia des de Beteró eixirà a les 6 hores i des de Doctor Lluch circularà a partir de les 6.30 hores i l’últim, des d’esta parada, a les 21.29 hores, mentre que des de Fira, el primer ho farà a les 6.40 hores i l’últim a les 22.19 hores.

El dissabte 25, els primers tramvies des de Doctor Lluch partirà a les 6.00; 6.40; 7.20 i 8 hores, mentre que des de Fira els últims servicis eixiran a les 21.04; 21.34; 22.09 i 22.19 hores.

El diumenge 26, els primers tramvies des de Doctor Lluch circularan a les 7.20; 8.00; 8.40 i 9.40 hores, mentre que els últims des de Fira es desplaçaran des de les 21.04; 21.43; 22.09 i 22.19 hores.

Amb la finalitat d’agilitzar el servici, tots els tramvies que realitzen el recorregut fins a la Fira de Mostres l’indicaran en el rètol de destí situat en la capçalera de la unitat. Juntament amb el tramvia, també es pot accedir a Fira València, desplaçant-se fins a l’estació Les Carolines/Fira de la Línia 2 de Metrovalencia.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’este servici poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia. Esta informació també està disponible en la pàgina web de Metrovalencia www.metrovalencia.es, en xarxes socials @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv i en l’app oficial.

Notícies relacionades

10 - 04 - 2025

Metrovalencia facilita el divendres la mobilitat per a acudir a Mestalla i el posterior retorn després del partit entre València CF i Sevilla FC

Les estacions més pròximes són Aragó, Facultats i Alameda per a enllaçar amb Àngel Guimerà o Benimaclet i la xarxa...
09 - 04 - 2025

Metrovalencia oferix servicis especials de tramvia per a acudir a la fira del Vehicle d’Ocasió de l’11 al 13 d’abril

La freqüència de pas el divendres serà de 20 minutos i el cap de setmana entre 30 i 40 minuts...
03 - 04 - 2025

Metrovalencia facilita la mobilitat per a acudir el cap de setmana a Fira València amb tramvia pel certamen ExpoNadó

El 5 i 6 se celebra la Fira del Bebé, l'esdeveniment per a les famílies que estan esperant un fill...